poniedziałek, 7 listopada 2011


świecznik w róże, błyskawicznie znalazł Właścicielkę :)

dwustronna zawieszka z przeznaczeniem bożonarodzeniowym ;)

dwustronne zakładki do książek


świąteczny świecznik z pulchniutkimi aniołkami ;P ;)

beżowo-brązowa gromadka

Drewniane pudełko, turkusowe na wieczku, w środku i na ściankach zewnętrznych białe, oklejone delikatną koronką (słabo widoczna na zdjęciach)


propozycja podania jako gwiazdkowy prezent, polecam! :D
jak już wspominałam na moim facebookowym profilu (na który serdecznie zapraszam :) ), ostatnio w ramach odpoczynku od papieru wzięłam się za męczenie drewna :P a ono póki co specjalnie się nie buntuje, więc zobaczymy, co to wyjdzie z tej naszej współpracy...
zachęcam do oglądania, komentowania i przesyłania zażaleń :)

2 komentarze:

  1. Obejrzałam, skomentowałam już wcześniej, ale się powtórzę - piękności! :)
    zażaleń nie ma :D może tylko to - za daleko jesteście, inaczej pomęczyłabym chętnie to drewno z Tobą, uwielbiam takie rzeczy - w końcu tata stolarz, a ja od malucha godzinami pod warsztatem przesiadywałam - czynnie ;) mogłabym co nieco wystrugać, a Ty zajmowałabyś się dekoracją :D

    pozdrawiamy gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jeszcze raz baaardzo dziękuję za odwiedziny i wsparcie :)
    co do materii drewna, wiem po sobie - wciąga :D

    a odległość? spoko, Ty w wolnych chwilach pomęcz deski, ja poćwiczę dekoracje, Szymon będzie to wszystko skręcał śrubeczkami i jak wrócicie - zakładamy biznes meblowy :D

    buziaki dla Was! :) :*

    OdpowiedzUsuń